Chata Luleč 3. 5. února 2006

13. února 2006 v 23:01 | RUDA |  Akcičky
To jsme vám takhle minulý víkend vyrazili na chajdu do Lulče blízko Vyškova.A rozhodně jsme neudělali špatně,páč celý víkend (nejenom mě) stál za to :-)))
Po strastiplné cestě,která se prodloužila díky naším schopným navigátorům asi o 50 km (!!!) - přitom stačilo jen odbočit a nebýt slepý, jsme dorazily do Lulče nějak po sedmé večer,přesně ani nevím v kolik,možná že i kolem osmé,neměl jsem absolutní pojem o čase.Ještě se nám podařilo uvíznout s autem ve strku na ledovici, což byl taky mazec, ale nakonec jsme to zvládli a doštrachali se až na kopec k chatám.No sněhu jak na horách a i po tmě tam bylo celkem hezky.
Sotva jsme se ubytovali, už se začalo chlastat( no ono už se chlastalo i u mě v autě-Obrázek a Vranys,ale tady jsem mohl už i já :-) Zahájil to hlavní "vedoucí" výpravy pan Jiří Hýža,který vytáhl slivovicu a s Obrázkem vedli výpravu do alkoholového opojení. Stačilo málo a byli jsme všichni jak ještěři.Hned byla na lodi dobrá nálada. Vedle v chatě byla bečka takže o chlast nebyla nouze.

Nějak kolem půlnoci se Obrázek rozhodl, že se začne zpívat. Tak jsme začali naší hymnou tzn. "Kurevskou frajárkou" a pak už Peca valil hit za hitem - no kam se na něj hrabe světoznámé duo Eva a Vašek a jejich "Růže nasraté" :-))) Prostě Peca je panj zpěvák a postupně se k němu přidávali další takže tento večer byl ve znamení zpěvu. Všecko máme naštěstí zdokumentované na kameře, takže bude na co vzpomínat. Ten večer jsme šli spát nějak kolem půl druhé - na mě poněkud brzo, ale ruch už nějak utichal a opilci chtěli spát.
Ráno už nás ranní ptáčata Jura s kolegou ze severní Moravy Mirou vzbudili v 6 ráno s tím, že si jdou dát baňku, což absolutně nepochopím , jak někdo může tak brzo ráno po draku ještě chlastat.Asi ho ještě měli,tak si chtěli dát,aby jim neuletěl. Od té doby jsem už neusnul a nějak kolem deváté za mnou vletěli málem do postele Jura s Vranysem, ať si s nima jdu dát baňku na vyčištění zubů.S tím jsem je poslal absolutně do prdele, bo bych se musel poblit. FUJ,stejně je nechápu :-))
No jinak den pokračoval v dopíjení slivovice a v nemylém odpoledním zjištění, že už žádná není.Kuchařka Monička nám mezitím navařila vítečnou polívku,která skvěle pomohla všem těm podračeným žaludkům. Poté se mi podařilo celou bandu vykopat ven na vzduch na procházku.Nejtěžší to bylo s Jiřím, který měl ještě lišu jak cyp a furt zdržoval.Došli jsme nakonec k malému zatopenému lomu, kde si každý vyzkoušel své horolezecké umění poté jsme došli k daleko většímu kamenolomu,na jehož vrcholu jsme stáli.Takovou velkou díru jsem teda ještě neviděl :-))) Bylo to neskutečně zajímavé a pod náma hloubka jak hrom.Tak jsme se pofotily a razili jsme dál na myslivecký posed, kde jsme si ještě společně zabékali a vrátili se do chaty.

V chajdaloupce nám Monča ještě navařila špagety a bylo po hladu.Po pozdním obědě jsme si dali menšího šlofíka a večer jsme razili do hospody do nitra obce Luleč.Mezitím se ještě Vranys stačil blíže seznámit s naší spolubydlící Andrejkou a hned byl další páreček na světě. Přišli jsme do takové luxusní restaurace kde pláli svíce a všechny hrozně zaujal kovbojský klobůk, ve kterém se všichni pofotili.No tak jsme tam dali tak 2-3 pivka, Obrázek nám předvedl, jak se bafá vosková cigareta, udělali jsme tam ostudu, pobavili se a razili jsme zpět k chatě za zpěvu našich lidových písní.Bylo veselo jako vždy.zbytek večera si moc nepamatuju,páč jsem usnul na válendě i s Vranysem, ale atmosféra už byla taková uspávající.
V neděli jsme se probudili všichni v kondici,hned brzo ráno nás opustil spolubydlící Mira tak nás tam zbylo sedm.Dopoledne se hrály karty a spíš se kopřilo a po obědě z konzerv jsme opět vyrazili na zdravou procházku do lesa.Bylo krásně,slunce zářilo - no jako na horách.Žádný starosti,prostě pohoda a sranda. Nějak po třetí hodině jsme se pobalili a s těžkým srdcem jsme odjížděli domů.Každý určitě litoval,že to netrvalo dýl.Těším se až něco podobnýho zase brzo zopakujem.

A TO JE KONEC !!!!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.